- ChildSupply un Pircējs ir atbildīgi otrai pusei par jebkuriem zaudējumiem, kas nodarīti otrai pusei šo Noteikumu un nosacījumu pārkāpuma rezultātā, Igaunijas Republikas tiesību aktos noteiktajos gadījumos un apmērā.
- ChildSupply ir atbildīgs par jebkuru Pircējam pārdotā Produkta neatbilstību vai defektu, kas pastāvēja piegādes brīdī un kas atklājas laika posmā līdz diviem gadiem pēc Produkta piegādes Pircējam. Pirmajos sešos mēnešos pēc Preces piegādes Pircējam tiek uzskatīts, ka defekts ir pastāvējis piegādes brīdī. ChildSupply ir atbildīga par šādas prezumpcijas atspēkošanu.
- Pircējam ir tiesības iesniegt ChildSupply pretenziju par Preces neatbilstību divu gadu laikā no piegādes datuma. Pretenzija jāiesniedz nekavējoties, bet ne vēlāk kā divus mēnešus pēc tam, kad konstatēts Preces defekts. Atklājot defektu, Pircējam ir jāveic saprātīgi pasākumi, lai saglabātu un aizsargātu Produktu, tostarp neizmantotu defektīvu Produktu, ja Produkta lietošana vēl vairāk pasliktinās tā stāvokli.
- Ja Produkts neatbilst līguma noteikumiem, Pircējs var izmantot tiesību aktos noteiktos tiesiskās aizsardzības līdzekļus, tostarp tiesības pieprasīt Produkta remontu vai nomaiņu. Gadījumā, ja Preces remonts vai nomaiņa nav iespējama, neizdodas vai rada nepamatotas neērtības Pircējam, Pircējam ir tiesības atkāpties no līguma un pieprasīt naudas atmaksu.
- ChildSupply nav atbildīgs par Pircēja izraisītiem Preces defektiem, defektiem, kas radušies nepareizas glabāšanas vai lietošanas rezultātā. Pie defektiem pieskaitāmi arī Produkta defekti, bet ne Produkta iepakojuma defekti.
- Ja uz Produktu attiecas ChildSupply vai ražotāja pārdošanas garantija, garantijas noteikumi tiks sniegti Pircējam rakstiski kopā ar Produktu un/vai būs pieejami elektroniski e-veikalā.
- Lai atrisinātu jebkādas turpmākas problēmas, Pircējam ir jāsaglabā pirkuma dokumenti (rēķins, līgums utt.), kas apliecina, ka Produkts ir iegādāts no ChildSupply e-veikala. Bez pirkumu apliecinoša dokumenta ChildSupply nevar atrisināt problēmu.
- No ChildSupply e-veikala iegādātā Produkta defekta gadījumā Pircējam ir tiesības ne vēlāk kā divu mēnešu laikā sazināties ar ChildSupply pārstāvjiem:
8.1. Pärnu mnt 328, Tallina;
- Iesniedzot pretenziju, ir jāiesniedz bojātais Produkts. ChildSupply un Pircējs noslēdz vienošanos par Preces apkopi un remontu, ja nepieciešams nosūtīt Preci uz diagnostiku vai ekspertīzi, lai noteiktu defekta raksturu un iemeslu.
- Iesniedzot aizbildinājumu, ņemiet vērā:
10.1 Pircēja vārds, uzvārds un kontaktinformācija;
10.2. Sūdzības iesniegšanas datums;
10.3. Produkta trūkums;
10.4. Prasība par bērnu piegādi;
10.5. Sūdzībai jāpievieno atsauce uz darījumu vai garantiju apliecinošo dokumentu vai tā kopija.
- ChildSupply rakstiski atbildēs uz sūdzību 15 dienu laikā pēc sūdzības saņemšanas no Pircēja. Ja ChildSupply nespēj atbildēt uz Pircēja sūdzību 15 dienu laikā, tas tiek rakstiski informēts, norādot iemeslus un laiku, līdz kuram tiks nosūtīta atbilde.
- Uz produkta defektu novēršanu attiecas ChildSupply pretenziju politika, kas ir neatņemama šo Pārdošanas noteikumu sastāvdaļa.
- Pircējam ir tiesības vērsties kompetentajā uzraudzības iestādē, kas ir. Patērētāju aizsardzības un tehniskās uzraudzības iestāde,Sõle 23a, 10614 Tallinn, e-pasts: info@ttja.ee. Ārpustiesas strīdu izšķiršanas pakalpojums patērētāju strīdu izšķiršanai tiešsaistē saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (ES) Nr. 524/2013.
- Ja Pircējs un ChildSupply nespēj atrisināt strīdu, vienojoties, Pircējs var nodot strīdu izskatīšanai Patērētāju strīdu komisijai, kuras reglamentu var atrast un pieteikumu var iesniegt šeit. Patērētāju strīdu komiteja ir kompetenta risināt strīdus, kas izriet no līguma starp Pircēju un interneta veikalu. Komisijai nav jāmaksā par pircēja sūdzības izskatīšanu.
- Pircējam ir tiesības sazināties arEiropas Savienības patērētāju strīdu izšķiršanas platformu.